PALUBA
March 28, 2024, 11:39:52 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Važno - Pravilnik za prenošenje vesti na forumu PalubaInfo

Home   Help Login Register  

Prijatelji

▼▼▼▼

Mesto za Vaš baner

kontakt: brok@paluba.info

Del.icio.us Digg FURL FaceBook Stumble Upon Reddit SlashDot

Pages:  1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 242   Go Down
  Print  
Author Topic: Uterivanje demokratije Libiji  (Read 749256 times)

Dreadnought
Počasni global moderator
kapetan bojnog broda

« Reply #345 on: March 18, 2011, 10:44:32 am »

Barbakan, skinu mi reč sa tastature  Smiley

[ Attachment: You are not allowed to view attachments ]

Canadian fighter jets to head to Libya

March 17,2011

Canada will send six CF-18 fighter jets to southern Europe to help enforce a no-fly zone over Libya, defence sources told QMI Agency.

Fighter jets from CFB Bagotville in Quebec are expected to head to Europe as soon as various diplomatic clearances are obtained.

A spokesman for Defence Minister Peter MacKay, though, would not provide official confirmation of the mission.

"We do not comment on speculation and this is an unconfirmed story," said MacKay spokesman Jay Paxton.

After days of debate, the United Nations Security Council decided on Thursday to "establish a ban on all flights in the airspace" over Libya.

"Today the Security Council has responded to the Libyan people's cry for help," said Susan Rice, U.S. ambassador the UN.

The mission for fighter jets from Canada and other countries could involve a combination of targeting infrastructure that is important to the Libyan Air Force, such as radar installations, or attempting to shoot down any Libyan Air Force jets.

That said, the mandate from the UN security council authorizes "all necessary measures" be taken short of invading Libya in order to protect Libyan citizens and rebels from attacks by forces loyal to Libyan Leader Moammar Gadhafi.

Izvor: http://dailyairforce.com/629/Canadian-fighter-jets-to-head-to-Libya.html

* 1918319.jpeg (57.99 KB, 620x400 - viewed 165 times.)
« Last Edit: March 18, 2011, 10:49:59 am by dreadnought » Logged
jadran2
Stručni saradnik - istorija RM
kapetan bojnog broda

« Reply #346 on: March 18, 2011, 10:47:54 am »

izgleda da ih je dodatno motivirala izjava Gadafija o buducim putevima libijske nafte u Kinu i jacanju veza sa Kinom i Rusijom - i slabljenje sa F-USA-I  ---
barbakan
stariji vodnik I klase

« Reply #347 on: March 18, 2011, 10:50:34 am »

ha ha malo sam brzi bio ali nisam toliko opsirno kao ti Dreadnought , lepo ja kazem vec vidjeno i prosle i predprosle decenije .  pozdrav  dread , necu vise da te preticem Wink  
Dreadnought
Počasni global moderator
kapetan bojnog broda

« Reply #348 on: March 18, 2011, 10:56:31 am »

Slobodno pretiči, što više nas prati ovu temu, meni lakše  Grin

Pomirljive izjave iz Libije. Libija predlaže prekid vatre i reagovaće će pozitivno na UN rezoluciju i dokazati svoju posvećenost garantovanju zaštite civilnog stanovništva.

Libya ready for ceasefire with rebels: deputy foreign minister

March 18, 2011

Libya is ready for a ceasefire with the rebels battling Muammar Gaddafi, but wants to discuss how it will be implemented, deputy foreign minister Khaled Kaaim says.

"We are ready for this decision (a ceasefire) but we require an interlocutor to discuss how to implement it," Kaaim told a news conference shortly after the UN Security Council voted to permit "all necessary measures" to impose a no-fly zone, protect civilian areas and impose a ceasefire.

"We discussed last night with the UN envoy (for Libya, Jordan's Abdul Ilah Khatib) and asked legitimate questions on the application of a ceasefire," he said.

Kaaim indicated that Libya would "react positively to the UN resolution, and we will prove this willingness while guaranteeing protection to civilians."

The Security Council authorised air strikes to halt Gaddafi's offensive against embattled rebel forces in the North African country, with the first bombing raids possible within hours.

American broadcaster CNN also reports Gaddafi has changed tact with "a humanitarian gesture", deciding to hold off on plans to send the army in to Benghazi and mercilessly crush all resistance, as had been promised.

"I just took a phone call from one of Gaddafi's sons, Seif (al-Islam). This is the message from the leadership," the CNN correspondent in Tripoli said.

"He said they're going to change the tactics around Benghazi, that the army is not going to go into Benghazi.

"It's going to take up positions around the stronghold.

"The reason is they expect a humanitarian exodus."

Izvor: http://www.afp.com/afpcom/en/
Dreadnought
Počasni global moderator
kapetan bojnog broda

« Reply #349 on: March 18, 2011, 11:06:06 am »

Libija je zatvorila svoj vazdušni prostor, saopštila je Evropska agencija za vazduhoplovni saobraćaj.

Europe Air Traffic Agency: Libya Closes Airspace

Published March 18, 2011, Associated Press

BRUSSELS  -- Europe's air traffic control agency says Libya has closed its airspace to all traffic.
The move Friday comes a day after the U.N. Security Council authorized a no-fly zone overLibya and "all necessary measures" to stop strongman Muammar Qaddafi from launching attacks on his own people. The United States, France and Britain are now discussing how to enforce the no-fly zone.

In a brief statement to airlines on Friday, Eurocontrol said, "The latest information from Malta indicates that Tripoli (air control center) does not accept traffic."

The agency's map of air traffic over Europe and the Mediterranean showed that Libyan air space was off limits.

Izvor: http://www.foxnews.com/world/2011/03/18/europe-air-traffic-agency-libya-closes-airspace/
« Last Edit: March 18, 2011, 11:16:00 am by dreadnought » Logged
Boro Prodanic
Počasni global moderator
kapetan bojnog broda

« Reply #350 on: March 18, 2011, 11:13:42 am »

Sad je Gadafi kriv što je Sarkozi niži od žene 10-12 centimetara i mlađi 15-20 godina?! Svašta.
dragan_mig31
razvodnik

Drtobicu ti kicmu

« Reply #351 on: March 18, 2011, 11:16:34 am »

Sad je Gadafi kriv što je Sarkozi niži od žene 10-12 centimetara i mlađi 15-20 godina?! Svašta.

Francuzi su ti najpodmukla nacija na planeti.
Dreadnought
Počasni global moderator
kapetan bojnog broda

« Reply #352 on: March 18, 2011, 11:21:13 am »

Evo kako je ko glasao u SB UN

Izvor: http://hosted.ap.org/specials/interactives/_international/gadhafi/

* 2011-03-18_111942.jpg (38.3 KB, 408x345 - viewed 145 times.)
jadran2
Stručni saradnik - istorija RM
kapetan bojnog broda

« Reply #353 on: March 18, 2011, 11:24:31 am »

U njegovim ocima - kriv moze biti - svatko.... Sad

* gadafi.jpg (25.32 KB, 468x312 - viewed 151 times.)

* STG51078.JPG (25.08 KB, 400x294 - viewed 135 times.)
Dreadnought
Počasni global moderator
kapetan bojnog broda

« Reply #354 on: March 18, 2011, 11:25:39 am »

Snimak juče oborenog libijskog aviona kod Bengazija.

Zanimljivo je da se u propratnom tekstu pominju i pobunjenički avioni ...

People gather around the smoldering remains of an aircraft after it crashed north of Benghazi, Libya, Thursday, March 17, 2011. Witnesses said the aircraft was piloted by anti-Gadhafi rebels and crashed for mechanical reasons. Libyan rebels used three of their own seized planes and some helicopters to attack government troops fighting to advance on the city of Benghazi, said Mustafa Gheriani, a spokesman in the rebel base. Gadhafi's forces encircled a key eastern city and his warplanes went deeper into rebel-held territory to bombard Benghazi's airport Thursday, threatening an all-out offensive to bring down the rebellion. (AP Photo/Alaguri)

Izvor: http://hosted.ap.org/dynamic/files/photos/2/2944a45e-089a-413f-9a11-a222bb1641e6.html?SITE=AP&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT

* 2944a45e-089a-413f-9a11-a222bb1641e6-big.jpg (42.77 KB, 430x287 - viewed 141 times.)
Рашо
Stručni saradnik - RV i PVO
kapetan korvete

« Reply #355 on: March 18, 2011, 11:29:21 am »

Navodno su ovo ostaci pobunjeničkog aviona koji je pao zbog kvara (ili "kvara").
lovac
Stručni saradnik za brodska oružja i sisteme
kapetan fregate

« Reply #356 on: March 18, 2011, 11:29:36 am »

Ja mislim da je krajnji cilj ove međunarodne akcije razbijanje Libije na nekoliko manjih plemenskih država, pa da se one podele na ''interesne'' zone između Francuske, Britanije, Italije i još ponekog (nešto slično kao što je bilo na Kosovu) i da se tamo u tom novoformiranom  haosu potkupi vlast i da se nafta i gas izvlače u već navedene zemlje ....

Žalosno ali istinito - rezultat ove odluke UN će sigurno biti još veće stradanje civila, jer Gadafiju lojalne snage se neće olako predati. Da su pustili Gadafija još dva dana, on bi preuzeo kontrolu nad celom zemljom, sigurno bi se krvavo obračunao sa vođama pobunjenika, ali bi se situacija u toj zemlji relativno brzo vratila u normalu. Ali u tom slučaju zapad bi ostao bez Libijske nafte.

Zapravo sve veće akcije UN u poslednje vreme su izazvale haos i masovno stradanje civila u zemljama gde god su reagovali svetski moćnici; pogledajmo samo Irak i ''demokratiju'' u toj zemlji koju grade Ameri, pa Afganistan.

Ne brine zapad stradanje civila, takve izjave su fasada za lakoverne, već je jedini cilj domoći se nafte - po svaku cenu! U toj borbi se ne biraju sredstva i ne broje se žrtve.

I neka mi neko posle svega ovoga što se u Libiji desilo u poslednjih mesec i nešto dana kaže da je to ''spontana'' reakcija naroda ....  

NIje mi jasan stav Kine i Rusa, zašto su dozvolili izglasavanja ovakve rezolucije, zašto nisu stavili veto? Kakav je njihov interes u Libijskom haosu?
švercer011
potporučnik

« Reply #357 on: March 18, 2011, 11:30:21 am »

Francuzi su ti najpodmukla nacija na planeti.
Al prave dobre automobile  Wink

hahaha Berluskoni
<iframe width="780" height="455" src="//www.youtube.com/embed/Se79NO4ODP0?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen="true"></iframe>
Dreadnought
Počasni global moderator
kapetan bojnog broda

« Reply #358 on: March 18, 2011, 11:36:40 am »

U njegovim ocima - kriv moze biti - svatko.... Sad

A baš su bili pravi drugari  Smiley

Ja mislim da je krajnji cilj ove međunarodne akcije razbijanje Libije na nekoliko manjih plemenskih država, pa da se one podele na ''interesne'' zone između Francuske, Britanije, Italije i još ponekog (nešto slično kao što je bilo na Kosovu) i da se tamo u tom novoformiranom  haosu potkupi vlast i da se nafta i gas izvlače u već navedene zemlje ....

Žalosno ali istinito - rezultat ove odluke UN će sigurno biti još veće stradanje civila, jer Gadafiju lojalne snage se neće olako predati. Da su pustili Gadafija još dva dana, on bi preuzeo kontrolu nad celom zemljom, sigurno bi se krvavo obračunao sa vođama pobunjenika, ali bi se situacija u toj zemlji relativno brzo vratila u normalu. Ali u tom slučaju zapad bi ostao bez Libijske nafte.

Zapravo sve veće akcije UN u poslednje vreme su izazvale haos i masovno stradanje civila u zemljama gde god su reagovali svetski moćnici; pogledajmo samo Irak i ''demokratiju'' u toj zemlji koju grade Ameri, pa Afganistan.

Ne brine zapad stradanje civila, takve izjave su fasada za lakoverne, već je jedini cilj domoći se nafte - po svaku cenu! U toj borbi se ne biraju sredstva i ne broje se žrtve.

I neka mi neko posle svega ovoga što se u Libiji desilo u poslednjih mesec i nešto dana kaže da je to ''spontana'' reakcija naroda ....  

NIje mi jasan stav Kine i Rusa, zašto su dozvolili izglasavanja ovakve rezolucije, zašto nisu stavili veto? Kakav je njihov interes u Libijskom haosu?

Lovac ovi koje si pomenuo su u suštini i najzainteresovaniji za Libijsku naftu, jer im je ona glavni izvor snabdevanja. SAD se i ne guraju u prvi red zainteresovanih, oni su bezbedni što se tiče nafte dok je Saudijske Arabije, Bahreina, Katara i Iraka ...

Što se tiče Rusije i Kine, ubrzo će biti jasno, šta su dobili u zauzvrat. Za mufte ovo sigurno nije bilo ...

* Sarkozy_e_Gheddafi-ad6bc.jpg (30.7 KB, 432x286 - viewed 129 times.)
Рашо
Stručni saradnik - RV i PVO
kapetan korvete

« Reply #359 on: March 18, 2011, 11:39:35 am »

Što kaže Lovac, civilima je tek sad zakukala kukavica.
Francuska, Britanija i Italija jesu najzainteresovanije za naftu ali bez Velikog brata mogu samo da plaču i intenzivno mrze Gadafija, onako sa daljine.
Pages:  1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 242   Go Up
  Print  

Jump to:  

Prijatelji

▼▼▼▼

Prostor za Vaš baner

kontakt: brok@paluba.info