PALUBA
March 28, 2024, 10:52:40 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Donirajte Palubu

Home   Help Login Register  

Prijatelji

▼▼▼▼

Mesto za Vaš baner

kontakt: brok@paluba.info

Del.icio.us Digg FURL FaceBook Stumble Upon Reddit SlashDot

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Turska planira Naoružano bespilotno površinsko vozilo - AUSV  (Read 876 times)

Dreadnought
Počasni global moderator
kapetan bojnog broda

« on: November 11, 2020, 05:14:26 pm »

Naoružano bespilotno površinsko vozilo

Turska je otkrila novi bojni brod bez posade opremljen sistemima protivraketne odbrane kojima bi mogla da upravlja veštačka inteligencija.

Novo plovilo - prototip - naziva se AUSV ili naoružano bespilotno površinsko vozilo. Treba da bude čorinut u Sredozemno more sledećeg meseca.

Novo plovilo dolazi usled spora između Turske i Grčke oko resursa ugljovodonika u regionu.

Turska teži da ona bude prva u nizu vozila koja se nazivaju ULAK, po liku iz iz drevne turske kulture.

Bespilotni brod proizvelo je brodogradilište Ares, turski proizvođač vojnih i komercijalnih brodova, u saradnji sa odbrambenom industrijom Meteksan.

Ares tvrdi da će AUSV biti sposoban da postigne brzinu do 65 km / h.

Proizvođač je dodao da bi mogao da se „postavi kao potpuno autonomno vozilo za suočavanje sa potpuno novim zahtevima misije tokom 2020-ih“.

Opremljen je lasersko navođenim raketnim sistemom od 70 mm, kao i sistemom daljeg dometa, koji je oba razvila turska firma Roketsan.

Brod će takođe biti opremljen sistemima za „elektronsko ratovanje“, rekao je Ares, poput tehnologije ometanja.

S obzirom da je bez posade, čamcem se može upravljati izdaleka, bilo iz pokretnih vozila, uključujući druge čamce, bilo sa površinskih baza - mada se takođe može navodno rasporediti bez upravljanja ljudskim operatorom.

Ares predviđa da će čamac biti korišćen za obaveštajne poslove i nadzor, kao i za „površinsko ratovanje“ i misije za pratnju.

Dizajn čamca završen je prošlog avgusta. Iako se očekuje da će biti lansiran u mediteranske vode ove godine, ispitivanja ispaljivanja projektila očekuju se tek u prvom kvartalu sledeće godine.

Ares je rekao da bi bespilotni brod mogli da prate i drugi AUSV koji bi mogli da obavljaju druge pomorske misije.

U izjavi se navodi: „I brodogradilište ARES i odbrana METEKSAN-a potvrdili su da će - nakon prvog prototipa plovila - dalji AUSV biti spremni za proizvodnju za operacije kao što su ISR, protivmorske mere, protivpodmorničko ratovanje (ASV), gašenje požara i potraga i spasavanje “.

izvor
kosmonaut
« Reply #1 on: November 11, 2020, 08:03:09 pm »

Sta su se zadali sa ovim dronovima, ukinut ce posao brkanima u kundurama na terenu.
Dreadnought
Počasni global moderator
kapetan bojnog broda

« Reply #2 on: August 05, 2021, 08:25:57 am »

New Unmanned Sea Vehicles are coming to Turkish seas

ASELSAN and SEFİNE Shipyard are developing new unmanned sea vehicles for the security of the Blue Homeland. The two new Unmanned Naval Vehicles, whose production has begun, will be used in tasks such as autonomous reconnaissance-intelligence, surface warfare, underwater warfare, base/port/critical facility and protection of high-value floating platforms. With the ceremony held at SEFİNE Shipyard, the block assembly activities of the Autonomous and Herd Capable Armed Unmanned Surface Warfare Vehicle were started. At the same ceremony, the sheet metal cutting of the Autonomous and Swarm Capable Unmanned Anti-Submarine Warfare Vehicle was also carried out. Both vessels are capable of speeding in excess of 40 knots. Autonomous vehicles with a range of more than 600 nautical miles will serve for about four days without the need for resupply. With their high maneuverability and speed, autonomous sea vehicles will perform flawless duties and cruising even in the most challenging sea situations.

Dreadnought
Počasni global moderator
kapetan bojnog broda

« Reply #3 on: August 10, 2021, 10:38:49 am »

Turkey readies Unmanned Surface Vessels for herd mission

Works on unpiloted and autonomous products under the roof of the Turkish defense industry, which were pioneered the country’s unmanned aerial vehicles (UAV), has expanded to marine crafts as well. The country has already revealed its first armored unmanned surface vessel (AUSV), which underwent trials in February this year. Then in May, it hit a target with pinpoint accuracy in its first firing conducted as part of the Sea Wolf (Denizkurdu) 2021 military exercise. Ismail Demir, head of the Presidency of Defense Industries (SSB), told Anadolu Agency (AA) Monday that the country has developed a certain capability in the field of unpiloted systems that is matched by only a limited number of countries worldwide. “We have completed the first phase of the herd unmanned surface vessel (USV) project in which we aim to enable USVs to operate collectively along with autonomous missions,” he said, noting that more is to come. The project was initially kicked off within the scope of a cooperation agreement between the SSB and Turkish defense giant Aselsan. As part of the project, the Albatros-S, with more developed capabilities, has joined Aselsan’s Albatros unmanned surface target boat product family.

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Prijatelji

▼▼▼▼

Prostor za Vaš baner

kontakt: brok@paluba.info